Klasy I ogólne
Rok szkolny 2021/2022
Rekrutacja do klas pierwszych odbywa się elektronicznie poprzez System Rekrutacji Biura Edukacji m. st. Warszawy.
Od 2 marca (od godz. 13.00) do 18 marca( do godz. 20.00) Rodzice rejestrują w systemie rekrutacji wnioski/zgłoszenia o przyjęcie do szkoły.
Od 2 marca (od godz. 13.00) do 19 marca (do godz. 16.00) Rodzice składają w szkole pierwszego wyboru podpisany wniosek/zgłoszenie oraz dokumenty potwierdzające spełnianie kryteriów.
UWAGA! Kopię orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego wydanego ze względu na niepełnosprawność, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez rodzica kandydata, należy złożyć w każdej szkole wskazanej na liście preferencji, w której wybrano oddziały integracyjne.
23 kwietnia ( godz. 13.00 ) nastąpi opublikowanie list zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych.
Od 23 kwietnia ( od godz. 13.00 ) do 29 kwietnia ( godz. 16.00 ) Rodzice składają potwierdzenie woli zapisu dziecka w szkole, do której zostało zakwalifikowane.
4 maja (godz. 13.00) Szkoła publikuje listę przyjętych i nieprzyjętych.
Od 4 maja następuje procedura odwoławcza.
Wszystkie ważne daty dostępne są w Harmonogramie Rekrutacji Biura Edukacji m. st. Warszawy.